goranssonemma

Direktlänk till inlägg 5 december 2011

Dålig uppdatering

Av emma göransson - 5 december 2011 19:19

Sorry för dålig uppdatering men jag har ju varit på skolan hela dan sen for jag till Linnea Olofsson och va med henne:)

När vi kom till henne så gedde vi först hästarna mat sen gick vi in och tog lite mad som vi skulle äta uppe i det andra huset som deras farmor brukar bo i. Vi hade sjukt kul och satt me fb och spotify! Om ni vill lyssna på en grymt bra låt så sök på silvia på spotify och på sång till stina på youtube. haha bästa låtarna i världen!!! Jag åkte hem vid 6 typ och då berättade mamma och hovslagaren kunde komma på fredag. Asså kul!! Nu nyss va mamma och ja ute och släppte in hästarna och städade lite i stallet. Nu ska jag duscha och sen tvn  


Hej då:*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma göransson - 4 december 2011 15:46


Idag har jag ridit Charlie. jag red dressyr och han va jätte fin.  Jag har bytt bett till ett rakt och han käntes fin.  Gick omkull med Charlie idag för första gången. Han hanlkade på isen och tappade två skor:P hah så pappa ringde till hovslagaren s...

Av emma göransson - 4 december 2011 13:48


Nu konstigt nog har jag startat en blogg. Jag kommer skriva om mina 2 ponnysar, träning, tävlin, kommer hissa, dissa och frågestunder kommer finnas här på bloggen.   jag är en helt vanlig tjej som rider för klubben Alsenbygdens k&r klubb och det...

Presentation


Mascot och Charlie

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards